نحوه استفاده از محصولات

راهنمای خرید ضبط بلوتوث دار

راهنمای خرید ضبط بلوتوث دار
اگر مکالمات تلفنی زیادی دارید و اوقات زیادی را در حال رانندگی سپری می‌کنید،گرفتن گوشی به دست باعث بروز خطرات زیادی می‌شود بهترین راه‌حل برای شما استفاده کردن از ضبط بلوتوث دار ماشین است که علاوه‌بر این‌که می‌توانید به‌راحتی از طریق اتصال بلوتوث گوشی به ضبط ماشین به مکالمات تان بپردازید حتی موسیقی‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و از طریق بلوتوث ضبط در سیستم ماشین خود پخش نمایید. امروزه شرکت‌ها و برندهای زیادی در بازار موجود می‌باشد که هدیونیت‌های آن‌ها مجهز به بلوتوث می‌باشد و رنج قیمتی متفاوتی از زیر یک میلیون تومان تا نزدیک بیست تا سی میلیون تومان دارند.ما در این مقاله قصد داریم ضبط بلوتوث دار ماشین را از لحاظ بودجه‌ای بررسی کنیم.
راهنمای خرید ضبط بلوتوث دار

دکلس های بلوتوثی پنل ثابت چینی

اصولاً دکلس به پخش هایی گفته می‌شود که فاقد پخش CD باشند دکلس های چینی از مرقون به‌صرفه ترین کالاهای موجود در بازار می‌باشند و به دو صورت پنل ثابت و پنل جدا وجود دارند و دکلس های پنل ثابت بلوتوث چینی دارای رنج قیمتی بسیار پایین و زیر یک میلیون تومان می‌باشد(البته این قیمت با توجه به نرخ نیمسال دوم ۱۴۰۰ می‌باشد) این مدل از دستگاه‌ها از ارزان‌ترین کالاهای بازار هستند که قابلیت پخش بلوتوثی را برای شما فراهم می‌کند دستگاه‌های موجود در بازار معمولاً دارای گارانتی‌های یک‌ساله هستند و همگی تقریباً دارای یک سطح از تکنولوژی بوده و تفاوت چندانی میان برندهای مختلف این مدل از دستگاه‌ها وجود ندارد این دستگاه‌ها همگی معمولاً دارای قدرت خروجی یکسانی هستند و کیفیت پخش مشابهی با هم دارند که برای سیستم‌های سبک مثل چهار عدد باند و یک آمپلیفایر دو کانال و یک جفت باند مناسب هستند،نمی‌توان از این دستگاه‌ها توقع چندانی داشت و برای سیستم‌های سنگین اصلا مناسب نیستند.
راهنمای خرید ضبط بلوتوث دار

دکلس های پنل جدا بلوتوثی چینی

این دستگاه‌ها هم مانند دسته پنل ثابت دارای قدرت خروجی و کیفیت صدای مشابه با هم هستند که تفاوت اصلی آن‌ها فقط در جدا شدن پنل دستگاه است که ممکن است ایمنی خودرو را در مقابل سارقین کمی بالا ببرد. این مدل از دستگاه‌ها هم‌قیمت پایینی دارند و فقط کمی نسبت‌به دسته قبل بالاتر می‌باشند که معمولاً این رنج قیمتی زیر یک میلیون تومان بوده(البته تا قبل‌از شروع قرن جدید)که این دستگاه نیز همان‌طور که گفته شد توان خروجی مشابهی با دسته قبلی دارد و مناسب سیستم‌های سبک بوده و برای سیستم‌های سنگین اصلا مناسب نمی‌باشد.

ضبط بلوتوث دار چینی پنل جدا

تفاوت این دستگاه‌ها در این است که علاوه‌بر فلش و AUX قابلیت پخش CD را نیزدارند، این دستگاه‌ها همگی به‌صورت پنل جدا عرضه می‌شوند و دارای دو جفت خروجی بوده که قابلیت استفاده از آمپلیفایر و چهار باند را ایجاد کرده و حتی می‌توان از ساب ووفر در سیستم خود بهره ببرید، اما طبیعی است که این دستگاه‌ها آن‌چنان دستگاه‌های پرقدرتی نیستند و فقط کمی با دو دسته قبل متفاوت بوده و نمی‌توان از این دستگاه توقع زیادی برای کیفیت پخش صدا داشت ،رنج قیمتی این دستگاه از زیر یک میلیون تومان تا دو میلیون تومان می‌باشد در بسیاری از موارد که افراد توقع صدای آن‌چنانی ندارند انتخاب مناسبی هستند نمونه‌های چینی باکیفیتی از جمله ضبط مکسیس از برندهای خوب و باکیفیت این مدل دستگاه هستند که از طریق سایت کیان شاپ●با انواع آن و ویژگی‌های هر کدام می‌توانید آشنا شده و اقدام به خرید نمایید.
راهنمای خرید ضبط بلوتوث دار

دکلس های بلوتوثی برندهای اصلی

این دستگاه‌ها به نسبت مدل‌های چینی دارای کیفیت بدنه بالاتر و ساخت بهتری هستند تقریباً تمام برندهای اصلی کنوود، پایونیر،سونی و جی وی سی یک مدل از این دستگاه‌ها را دارند مدل‌های ۲۰۵ کنوود،۳۲۵ پایونیر ساده‌ترین مدل‌های این نوع دستگاه هستند که دارای یک جفت خروجی بوده و برای یک آمپلیفایر دو کانال و یک جفت باند مناسب می‌باشد و دستگاه ۴۱۰ سونی و ۳۵۱ جی وی سی دارای دو جفت خروجی RC می‌باشند شاید برای سیستم‌های سنگین مناسب نباشند اما کیفیت پخش قابل‌قبولی را به وسیله یک آمپلیفایر چهار کاناله و اتصال به باند ساب ووفر ایجاد می‌کند. رنج قیمتی این مدل از دستگاه از دو میلیون تا پنج میلیون تومان می‌باشد .

ضبط بلوتوث دار و CD خور برندهای اصلی

ارزان‌ترین ضبط در این مدل از برندهای اصلی معتبر شاید بتوان ضبط مدل ۵۳۰ برند کنوود را نام برد که دارای یک خروجی برای نصب چهار باند می‌باشد یا می‌توان یک جفت باند با یک آمپلیفایر دو کانال را به آن نصب کرد.دستگاه‌های پایونیر و سونی نیز از قابلیت پخش CD برخوردارند و معمولاً توان خروجی بهتری دارند که قابلیت پخش از دو جفت باند و یک آمپلیفایر چهار کاناله و همراه ساب ووفر را دارند تنظیمات این مدل از دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های بیشتری بوده که کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهد، شاید برای سیستم‌های بسیار پرقدرت مناسب نباشد ولی توان یک سیستم نسبتاً خوب را با کیفیت پخش عالی دارد و در رنج قیمتی زیر یک میلیون تا هفت میلیون تومان می‌توان از این دستگاه‌ها استفاده کرد.
راهنمای خرید ضبط بلوتوث دار

ضبط بلوتوث دار برندهای اصلی با تمام امکانات

این دسته بالاترین رده از دستگاه‌های بلوتوث دار می‌باشند که از لحاظ توان خروجی و کیفیت پخش صدا دارای امکانات فراوانی هستند این دستگاه‌ها دارای تنظیمات بسیار کاملی بوده که تقریباً برای هر سیستم سنگینی مناسب می‌باشد و از دو یا سه آمپلیفایر می‌توان در آن‌ها استفاده کرد هر چهار برند پایونیر، سونی جی وی سی و کنوود دستگاه‌های بسیار با کیفیتی را در این دسته تولید می‌کنند برای مثال مدل‌های ۹۷۱و ۹۰۱BT و ۹۰۲BT از برند جی وی سی یا مدل ۷۸۵۰BT از برند پایونیر مدل X۵۲۰۰ کنوود و مدل GS۸۰BT و M۱۰۰BT و M۸۰BT برند سونی را می‌توان نام برد. رنج قیمتی این دستگاه‌ها از دو تا سه میلیون شروع‌شده و الی بیست میلیون یا بیشتر که قابلیت استفاده در سیستم‌های بسیار سنگین و پرقدرت را دارند.

در ادامه این مطلب توجه شما را به چندین مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *